足底按摩 ~ 銀河沐足 @ HEALTH

足底按摩 ~ 銀河沐足 @ HEALTH

今日抽起條筋, 即興同friend去做足底按摩, 嘩嘩嘩, 第一次做足底按摩, 原來好正。個friend做開, 今天都是第一次去到新鋪, 環境舒適整潔乾淨, 衛生是最重要的, 毛巾和短褲的處理亦很企理。




店舖有兩層, 是由三位美女老闆經營的, 樓下8張大梳化做足底按摩, 樓上5間房做全身按摩, 熱石, 刮痧, 當中有兩間房是兩張床, 可以同朋友或者媽咪一齊按摩, 一邊傾計一邊relax。

今天鋪面一共有9位師傅, 其中一位是男師傅。星期六下午4點時, 8位師傅齊齊出動做足底按摩, 當中有兩位男士光顧。都幾旺場喎。







今次我第一次請來男師傅幫我按腳, 很熟練的手勢, 温柔但到位, 每一下都到穴位, 而且我問師傅痛的地方, 他都會解釋我知所按的地方是屬於哪一個器官, 有什麼問題, 很專業。

我選了先用木桶蒸腳30分鐘, 之後做75分鐘足按, 做完整個人好以輕咗, 每行一步都快了一些。師傅建議做完按摩一定要飲多點水, 有助排毒, 而且晚上的睡眠質素會好些。最後老闆娘話like 佢哋FB, 即時送每人一張10元coupon下次用。


按摩之後方發覺自己原來真的很累, 或許真的要自己放鬆, 尋找舒緩的空間吧!

https://www.facebook.com/galaxymassagetw?ref=ts&fref=ts



留言

這個網誌中的熱門文章

D.CELL 350 TRA 嬰兒針mask@ BEAUTY

孕婦合用TOAS MIRACLE系列 @ BEAUTY