粉紅色牛的越南粉@ EAT

粉紅色牛的越南粉@ EAT

從來都十分喜歡越南菜, 最愛生牛肉湯河, 但係香港整得好食嘅越南餐廳真係好少
精髓在於湯底和那幾塊生牛肉。

有半日休假, 老公問起我想食咩?難得話事權在手, 就任性的要試新嘢。 其實有話事權都不是好事, 好傷腦筋㗎奇怪今日提議無比人ban, 哈哈....實在難得。



走到8咪半試咗呢間five spicy 五越, 2點鐘未有下午茶, 比較過餐牌, 午餐吃的跟下午茶差不多, 價錢都係貴4元左右, 也不等了。
餐廳裝修以燈泡和黑鋼支做設計, 時尚型格, 有卡位, 小圓枱, 大長枱和高bar枱, 適合唔同組合的客人, 而且bar枱還有充電位呢!好貼心啊~

哈哈.....我當然找了bar枱呢~自己醫肚都以比電話吃飽飽。


生牛肉湯金邊粉係我必然點選, 端上枱一刻, 真係好驚喜, 嘩~ 牛肉粉紅色㗎, 好大碗呀~ 叫生牛肉真係比生牛肉你, 是三成的生牛肉, 牛肉只被熱湯淋上面, 才會有粉紅效果。就算有湯浸到的部份不多, 熟一點變咗啡色的牛肉都唔 "鞋",整體超有誠意。金邊粉爽而幼細, 不算滑口, 但入口口感滿滿的,湯底肉味濃, 吃完寔會有口乾感, 相信味精不會太多。




香茅豬排也必定會試, 配白飯送中湯。豬排份量滿足, 雖然有點乾身,但好香脆。豬排厚, 所以炸出來乾都有口感, 不致豬肉乾。

另外, 跟餐加配了2支蔗蝦, 嘩~ 呢個相當有誠意, 好大件遮住我成個口呢~ 而且佢支甘蔗唔乾之餘仲有好多蔗汁, 非常清甜, 平時這支蔗簂啜一口就唔要, 呢支我吸晒佢嘅蔗汁。蝦膠好彈牙, 煎得香, 不會太膩,值得一試。
還有特式凍飲加6元就可以試到椰子綠豆冰, 不會太甜, 綠豆碎底配椰奶,夏天飲一杯簡直透心涼。

留言

這個網誌中的熱門文章

D.CELL 350 TRA 嬰兒針mask@ BEAUTY

孕婦合用TOAS MIRACLE系列 @ BEAUTY

足底按摩 ~ 銀河沐足 @ HEALTH