在家享受高科技美容光治療@BEAUTY

在家享受高科技美容光治療@BEAUTY

一直對美容院都沒有太大好感, 只會sell你買不同療程套餐和護膚品, 有時不斷買都未必用得晒, 甚至乎產品係唔啱自己用。
所以我這幾年都只會自己在家不斷試新嘢, 搵自己合用嘅護膚品和護膚方法, 發現雖然會買多咗護膚品, 但係起碼樣樣產品都用得晒, 而且仲要補貨keep住用, 可以講係真正搵到啱自己皮膚嘅補品。
再者, 呢d產品的功效好之餘, 價錢都很經濟。如果以同等價錢, 可以比在美容院攞到嘅質數還高。

現時美容業的研究越來越高科技, 特別韓國嘅護膚研究這幾年在亞洲進步得很多, 可以媲美日本的護膚品市場, 甚至勝價比更高。所以我絕對係made in Korea 嘅 fans。

近排鍾情Wellderma 的按摩器, 加強面部的血液循環, 做到面部緊緻效果。今天又試埋佢嘅LED燈治療面罩, 可以利用光將護膚品或面膜的營養和精華, 加強滲透入肌膚內層, 加促護膚品的吸收。



最初都擔心LED的光會否對眼睛有傷害, 不過查了好些資料, 做得美容的LED光不會對眼睛有傷害, 不過個人建議, 在使用這個LED面罩時, 我會調較鬧鐘, 只會用20分鐘, 而使用時我是會完全閉上眼睛, 不要一邊看手機一邊照燈。

紅色LED燈, 可以刺激膠原蛋白與彈力蛋白增生, 活化細胞促進血液循環, 抗發炎加促傷口癒合。波長可以到肌膚下630nm的真皮層位置。

藍色LED燈, 可以抑制挫瘡桿菌生長, 減少皮膚皮脂腺的分秘, 改善粉刺及青春痘的問題。波長可以到肌膚下415nm的角質層位置。

一個星期都會讓自己照一至兩次LED燈, 保持肌膚一個最好的狀態,  不過我就覺得沒有太大明顯分別。其實只要有恆心勤力護膚, 日子見功效。






留言

這個網誌中的熱門文章

D.CELL 350 TRA 嬰兒針mask@ BEAUTY

孕婦合用TOAS MIRACLE系列 @ BEAUTY

足底按摩 ~ 銀河沐足 @ HEALTH