Derma Medream Meso Filler Ampoule @ BEAUTY

Derma Medream Meso Filler Ampoule @ BEAUTY

1+3功效? 有無咁勁呀? 水嫩肌+ 童顏肌+ 嫩白肌+凍齡肌 = 一支made in Swiss 2.8ml的精華 = 敷了10次水份mask, 有沒有咁誇張呀?

哈哈........不過我都試咗喎, 貴是貴了一點, 但是為了靚, 這個投資是避免唔到的。





一盒有10支獨立包裝的針筒, 每支建議12小時內用完, 我會在晚上用半支, 然後放入雪櫃, 翌日早上再用埋。這樣相隔的時間不會太長。



它標榜用完之後可以12小時不停boost up水份, 有改善慢性發炎和肌膚新陳代謝, 修復暗瘡的功效, 更有抗氧化美白袪皺, 淡化雀斑和黑色素效果, 去除老化角質層, 更可促進細胞再生, 增加活力和壽命, 有緊緻輪廓, 收細毛孔的效果。



http://www.swissclub.com.hk/en/singel_product.asp?id=188

我第一次用的時候, 先做了peeling去角質, 再敷水份美白收V面mask (可參看ECLADO double wired lifting mask Blog的介紹), 然後用這個精華做導入。

唔知係咪將皮膚做得乾淨, 當搽上這個精華在法令紋位置和面頰時有少少刺激, 但沒有紅腫, 精華由針筒按出來是帶水質的cream, 一推就變水狀, 很易推, 而且吸收得很快。如果用手按摩, 會感覺到面部會firm咗。不過可能皮膚太乾吧, 當推完精華吸收後, 面上有一些像擦紙膠碎的死皮。唔知係咪推走咗D老化角質層出嚟呢?



做完導入之後會覺得面水潤, 帶點彈性, 翌日睡醒, 覺得皮膚白淨咗。連續用了3天, 對於我來說效果不是太明顯。而且每次用都有點"吉吉地", 或許不太適合我吧。

平均一支都要46元, 都是一個頗貴的treatment呀!或許做個D.CELL的嬰兒幹細胞面膜會好有一點, 下回分享這個嬰兒針面膜。



留言

這個網誌中的熱門文章

D.CELL 350 TRA 嬰兒針mask@ BEAUTY

孕婦合用TOAS MIRACLE系列 @ BEAUTY

足底按摩 ~ 銀河沐足 @ HEALTH